söndag 6 september 2009

Tillbaka igen...

Då är jag hemma igen och vid bloggen.
Ska försöka sammanfatta helgen då.
Kanske ska gå rakt på sak...
Jag fick inte gruppchefsjobbet jag sökte.
Och ja. Klart jag är besviken men nu är det som det är.
Jag vet att jag hade fixat det bra.
Och jag hade många av personalen som trodde på mej.
Får väl tacka för stödet. :)
Efter jobbet i fredags så åkte jag ner till Jönköping.
Resan ner gick bra iaf.
Innan vi drog iväg på dans så käkade vi lite mat...

Thai mat...
Och ja...
Det va 1:a gången jag käkade thai mat.
Väldigt lik Kina maten jag provade för ett tag sedan.
Och det va mer "mat-premiärer" i helgen.
Har smakat på 2 kräftor. :)
Före...

Efter...
Men oj va det va söligt.
Mycke papper gick det åt. :)
Efter maten i fredags så drog vi upp till Sandhem och dansade till Scotts och Bhonus.
Men "oturen" fortsatte även utanför jobbet.
Dansen funkade inge vidare.
"Foxen" gick trögt. Och även buggen gick tungt.
Jag får skylla på att det va grymt mycke folk.
De sista danserna gick bättre när folk hade börjat gå hem.
Under lördagen så hängde jag med Fia till golfklubben.
Hon behövde slå lite innan hon ska tävla till fredan.
Jag trodde inte hon skulle sätta en klubba i mina händer.
Men det gjorde hon. :)
Fast det gick ganska bra för mej tycker jag.
Iaf om jag får säga det själv.
Är detta min nya sport tro? :)
Under kvällen så gick vi till Andreas och Anna som hade bjudit dit några salsa vänner.
När de gick ut för å dansa så avvek vi.
Jag kan inte salsa.
Bara killens steg. Och de kommer man inte långt med.
Idag har de vart lugnt innan resan hemöver.
Nu blir det natten.
Jobbar 7.00-13.30.
13.30-14.00 ska jag hjälpa en vikarie med dokumentationsprogrammet.
Oj va långt ord det va. :)
Godnatt...
// Per

4 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Tråkigt det där med jobbet men kämpa på, snart dyker det upp nåt annat!Den där ätna kräftan, hade du massakerat den med en hammare eller är du en "riktig" kräftätare som inte lämnar nåt? ;)

Anonym sa...

tja!! Innebandy på tis, om du kommer lämna det dåliga humöret hemma. Blir så mycket roligare för alla då. "Ger man måste man kunna ta lite oxå". Tänk på det.

kicki sa...

Jag har varit gruppchef Per och det är inget som jag längtar tillbaka till...va duktig du är som törs prova på en hel massa ny mat...
kram på dej

Per Noremalm sa...

Marita: De är som de är med jobbet. De gick miste om en kanon gruppchef. ;) Jag käkade typ upp allt utom 2 saker som inte smakar gott tydligen...

Anonym: Ger?? Sluta köra upp dina händer så fort du närmar dej så blir det säkert bra...

Kicki: Jag ville prova någe nytt men men... Ja visst är jag duktig med maten? :)