tisdag 15 september 2009

Kompledig...

Idag tog jag kompledigt eftersom jag jobbade extra igår.
Då kunde jag va med och spela innebandy nu ikväll.
Men jag började som "vanligt" med en härlig morgonpromenad.
Det har verkligen blivit en härlig vana med att gå en morgonpromenad då jag gör kvällen eller är ledig.
Efter att jag fått i mej lite frukost så åkte jag till Ikea och mötte upp syrran.
Hon skulle köpa en Malm byrå som hon ska fylla med vantar och mössor misstänker jag. :)
Jag fick hjälp av Johan med monteringen...

Johan läser bruksanvisningen så allt blir rätt...
Hårt arbetande snickare behöver glass tyckte Johan...
Jag sa inte nej till det.
Här är resultatet...
Jag funderar på att skaffa en jag också men i mellanbrun då.
Får väl ta hjälp av Johan då. :)
Ikväll jagade jag en vit boll men hål i.
Innebandy stod på schemat.
Gick rätt bra om jag själv får säga det.
Imöra ska jag kolla lite på vad jag kan hitta på till syrran som fyller 30 år 2 oktober.
Hon har ju redan världens bäste bror så. ;)
Ha de gött nu...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Malmbyrån är väldigt snygg, enkel och snygg...bra köp av Karin. Så klart att Johan skall få lägga sina vantar och mössa i denna fina byrå.
Ha det gott..kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Ja den är snygg den där Malmen. Jag har en med 3 lådor och funderar på en 6 låders...