fredag 25 september 2009

Sjukling?

Har precis kollat på Idol.
Jag vet hur jobbigt det är å va så nära men ändå så långt bort.
Många det va synd om ikväll.
Nog om Idol...
Jag började min dag med en promenad.
De vart 1 timme.
Nu börjar trädena bli väldigt fina när de ändrar färg...


Inte så bra bilder men jag får leta upp andra träd att plåta. :)

Hittade denna bilden i mobilen...
Annars så har jag vart med 2 kompisar ute och kollade in vinterjacka som en av dem skulle ha.
Då kände jag att det va någe med mej som inte va bra.
Började svettas och kände mej varm.
När jag kom hem så tog jag tempen för att kolla hur "het" jag va.
Men jag va inte het alls. 37.1. :)
Några timmar senare så svettades jag bara jag tittade på TV. :)
37.6 va den då.
Har även ont i halsen och känner mej seg i kroppen.
Svininfluensan?
Nejdå... Kanske bara en vanlig förkylning eller bara en dålig dag.
De går säkert över snart.
Jag har även tvättat några maskiner och kört denna...
Min grymt snygga dammsugare. :)
Finns även i rosa på Ikea.
Nu ska jag kurera mej så jag orkar jobba helgen.
Det är ju min jobbhelg igen.
6.15 ringer klockan...
Ha de bra.
//Per

Inga kommentarer: