tisdag 22 september 2009

SurPer...

Hösten är här och det märkte jag när jag tog min promenad på förmiddagen.
Regn och blåsigt.
Snart blir det mössa och vantar på. :)
Jag knattade på 1 timme iaf.
Hittade denna skylten under min promenad.

Räddningen mot svininfluensan? :)
Jag tror inte handsprit funkar mot den men folk verkar köpa spriten i massor iaf.
Men på Grolls finns det kvar tydligen. :)
Fick papper idag ang. vaccinet som jag blir erbjuden att ta...
Hur ska jag göra???
Får ta mej en ordentlig funderare.
Men hjälp mej gärna med lite råd vet ja. ;)
När jag kom hem efter promenaden så träffade jag på grannen Bosse som undrade om jag kunde hjälpa han och hans fru med att byta 2 glödlampor.
Jag har sagt att ringa på mej när de behöver hjälp med sånt.
Vill inte att de ska ställa sej på stegar och ramla.
Så klart jag fixade deras lampor.
Vad kan jag säga annat om dagen?
Jag har inte vart på humör alls idag.
Började med ett sms 08.19 imorse.
Att vikarier är fixade tills vi ska ha medarbetssamtal.
Tydligen ska vi ha det nästa vecka.
Ska jag va ärlig så skiter jag i om vikarier är insatta för någe jag inte vet att de är på gång.
Så jag vaknade väl på fel sida idag.
Nu ska jag lägga mej så får vi se vilken sida jag vaknar på imöra.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: