onsdag 16 september 2009

Present...

Idag så hoppade jag träningen.
Kände att min kropp behövde vila lite.
Det vart stan med 2 kompisar istället.
Jag kollade present till syrran som snart fyller 30.
Tror jag har koll på en grej iaf.
Hur många presenter vill du ha syrran?? ;)
Innan jobbet så vart det lunch på Ditt matställe.
Himla god mat hade de där måste jag säga.

Spaghetti Carbonara...
14.30 så va det dags att lära upp en vikarie i Safe-doc igen.
Vet inte hur många jag lärt upp men det verkar bli fler.
Va en vikarie de har på 4:an som frågade mej om jag kunde hjälpa henne.
Fast de har en egen som ska lära ut till dom där uppe.
De rekommenderar dej sa hon.
Jaha. Där ser man...
Är jag så bra på att lära ut tro? :)
Får ta ett snack med chefen va mycka jag ska göra.
Känns som det är dags att snacka lön snart.
Nu får de va nog för idag.
Imöra blir det sista dagen på jobbet för denna veckan.
Sedan är jag ledig i 3 dagar.
På lördag tror jag det blir en tur till Årjäng och mârten.
Marknad heter det på svenska. :)
Nu blir de natten snart.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: