onsdag 9 september 2009

090909...

Dagens datum är rätt fräsigt. :)
090909...
Min kropp är rätt fräsigt trött också.
Va på gymmet jättetidigt idag.
Tror jag va där vid 10.30.
Ja det är tidigt för å va mej.
Iaf och börja träna.
Körde ett pass med vikter idag.
12.00 va det dags för en promenad.
1 timme å 20 minuter i solen va hur härligt som helst.
Men efter dessa 2 passena va min kropp lite sliten. :)
Imöra blir det endast 1 pass i form av en promenad.
Klockan 15-16 har jag datakurs på jobbet med hon som ville ha extra hjälp.
Jag är tydligen bra på att undervisa så hennes kollegor tyckte jag skulle lära henne.
Chefen vet inte om detta men får väl se om jag får betalt för det.
Jag jobbade kvällen ikväll.
Och så här såg det inte ut utanför jobbet när jag började...
Nu missar jag inte vart jag jobbar iaf. :)
De måste kastat upp skylten efter jag börjat...
Sitter här å kollar på TV 4 nyheterna.
Nu vill en politiker att vi ska hälsa som de gör i Thailand.
Inga hälsningar med händerna med andra ord.
Detta för att minska svininfluensan.
Om jag ska va ärlig så har jag inte brytt mej så mycke om detta med svininfluensan.
Får jag det så får jag det känns det lite som.
De ordnar sej säkert med de där.
Nu blir det sängen här.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Ja denna svininfluensa kan man ju bli tokig på, alla pratar om denna och alla tycks tro att de skall få den...nej jag säger som dej, får man den så får man...vad kan man göra annat än tvätta sig mer än vanligt...skönt väder ute idag...kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Ja vem bryr sej om svininfluensan nu när sommaren kommit tillbaka? ;)