torsdag 24 september 2009

Torsdag...

Då va det torsdag då.
Har jobbat 7.45-15.15.
Och på jobbet va det som det brukar va.
Och jag har haft "kurs" idag igen.
Inte datakursen som jag brukar ha utan Soda Stream kurs. :)
Vi har fått en varsin Soda Stream på våningarna och det va lätt hysteriskt på vån 4 som inte fattade hur man skulle sätta ihop maskinen och hur man får till drickan.
Men efter min kurs så va det solklart... :)
Efter jobbet gick jag ner och fixade 1 present till syrran som fyller 30 nästa fredag.
2:e oktober med andra ord.
Då fyller jag 36 ½. Bara så ni vet. ;)
Resten av kvällen har jag tillbringat i soffan och kollat in när FBK "krossade" Rögle.
Hmmm. Det va dåligt med krossande men de vann iaf.
Om jag ska va ärlig så tror jag detta kommer bli en hockeysäsong som FBK kommer få de kämpigt.
Guldet kommer förmodligen att hamna ca 24 mil söderut.
Hv 71 känns väldigt starka iår så där blir det nog guldfest till våren.
Nog för idag.
Ha de...
//Per

Inga kommentarer: