onsdag 2 september 2009

090902...

Började dagen med att ringa syrran och kolla hur läget va med henne.
Hon satt och målade tydligen...
Själv funderade jag på att ta en promenad men när jag tittade ut så ångrade jag mej.
Regn...
Inte så kul att va ute och gå då kanske.
Blir en promenad imöra istället innan jobbet.
Måste bara visa en räkning jag hade i augusti...
Tack så mycket Karlstads Energi...
Sånna räkningar tycker jag om. :)
Idag så hade vi apt på jobbet.
Det resulterade i en sådan här...
Säkert jättenyttig... :/
Jag åkte även på att vara sekreterare så jag får väl fixa till protokollet nån dag jag har mer tid.
Efter mötet så tog jag och åkte till Kil för att hälsa på mamma och pappa lite.
Tog och tvättade av lorthögen när jag ändå va där.
De vart lite skillnad.
Men jag hatar asvältfläckar... :(
Pärlan ren inför helgen...
Men den är väl lortig snart igen.
Jag tvättade säkert bort nästan 1 ton med insekter på den.
Men de är gött så länge den är ren.
Nu blir det snart sängen här.
Jag har iaf sovmorgon då jag börjar klockan 15.00. :)
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Har du inte hört något ännu om gruppchefstjänsten, jag väntar med spänning...Ha en fin helg

Per Noremalm sa...

Kicki: Den 3:e hemliga sökande vid namn Lina har vart på "grillning" idag. Svar kommer tydligen imöra eller måndag...