torsdag 10 september 2009

Sommar igen?

Det har vart sommar även idag.
Så här såg det ut kl 15 när jag gick till jobbet.
Brittsommar heter det va? :)
De gillar jag...
Va hur härligt som helst när jag va ute på min "träningsrunda" som varade i 1 timme.
Det fick bli dagens träning.
1 timmes promenad och 497 kcal fattigare. :)

Hurtbullen själv... :)
Känns som jag kommit igång med träningen nu.
Får bli nån form av träning imöra innan jobbet.
Frågan är när jag vaknar.
Om jag hinner med både gym och promenad.
Kanske ska ställa klockan?
Blir inget förens på söndag eftermiddag sen.
De senaste i svininfluensan enl tv4 nyheterna ikväll är att man inte ska kyssas.
Då vet vi det...
Så sluta kyssas där ute. ;)
Sen så måste jag säga att jag fick beröm av hon som jag lärde upp i Safe-doc idag.
Jag är tydligen bra på att lära ut.
Verkade som hon förstod vad jag menade eftersom hon skrev på 2 boenden ikväll utan att ringa om hjälp.
Sitter här och funderar va mycke jag ska lägga ner mej i detta.
Känns som allt hänger på mej när jag får ta å lära upp personal från andra våningar.
Sen finns det ett gäng vikarier som inte fått utbildningen som ingen verkar bry sej om att lära upp.
Tål att funderas på. :)
Godnatt på er nu...
// Per

Inga kommentarer: