tisdag 8 september 2009

Träna & möte...

Idag har jag pysslat med träning och möte.
Började dagen med en timmes rask promenad.
Det va kanonväder så det va riktigt härligt.
Efter det så bar det av till jobbet för ett möte med chefen, fastighetsägaren och en från Karlstad kommun.
Jag va med eftersom jag är brandskyddsbud tydligen.
Fast efter mötet sa chefen att de va bra jag va med för jag har koll på allt i huset.
Bra man kan göra lite nytta.
Synd bara jag inte fick visa det som gruppchef.
Vad har ni facebook till?
Själv har jag tydligen den för att arbetskompisar ska boka in hjälp med Safe-doc.
Är tydligen en på 2:an som behöver hjälp av mej.
Som inte kan lära sej av den som har hand om det på 2:an.
Så nu har jag snart vart på alla våningar å hjälpt till.
Vid 18 tiden va det dags för innebandyn.

Påväg till innebandyn...
Och från det ena till det andra så blir de ingen våningsfest på fredag.
Alla kunde inte eller va det nu va.
Får väl se vad som händer.
När de hittar ett nytt datum. Då får vi se vem som inte kan den gången. :)
De brukar alltid va någon som inte kan...
Så jag får jobba enl schemat istället.
Och det är ett kvällspass innan jobbhelgen.
Fick med en blomma på kort när jag gick genom stadsträdgården idag.
Nu blir det natten.
Ha de...
// Per

Inga kommentarer: