söndag 13 september 2009

Helgen över...

Ja då va denna veckan slut och även min jobbhelg.
Helgerna går allt bra fort.
Måndag imöra och jag skulle egentligen va ledig men jag tog ett extra kvällspass.
16-21.
Är ledig på tisdag istället då jag tänkte va med på innebandyn istället.
Jag och Doris hade läget under kontroll på jobbet idag.
Fast någe jag tyckte va mindre kul va att jag åkte på söndagsduschen mitt på dagen. :(
För övrigt så har jag provat lite ny mat som jag inte testat förr...
Kallrökt lax...
Hjortronsås va det till. Tror jag. :)

Nöjesfabriksbacken...
De fina vädret har hållt i sej i helgen också...
Hoppas det håller i sej ett tag till.
Efter jobbet så åkte jag till Skoghall och hjälpte några bekanta till mamma å pappa med att hjälpa dem med deras nya mobiltelefon.
Fixade så alla nummer från den gamla telefonen kom över till den nya.
Sedan visade jag hur kameran och radion funkade.
På väg till bilen....Va jag arg tro? :))
Nej... De va jag inte.
Koncentrerad inför plåtningen bara kanske. ;)
Nu blir det natten.
Imöra ska jag nog ta mej en promenad som träning.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: