måndag 28 september 2009

Hockey och snuva...

Har precis kollat på hockey.
Färjestad mot Timrå.
FBK vann med 3-2 men det satt hårt inne.
Så nu har jag 2 rätt av 2 möjliga på tippa.se. :)

"Utsikten" från soffan när jag kollade på hockeyn.
Efter matchen zappade jag över till det som alla i Sverige tittar på tror jag.
Svenska Hollywoodfruar på 3:an.
Men allvarligt asså...
Måste väl finnas någe annat att titta på?
Och hur dumma kan de där tre kvinnorna bli?
Jaja. Nog om de där...
Någon som undrar hur jag mått idag? :)
Halsontet är borta. Men har fått rethosta istället.
Så jag hostar lite från och till.
Näsan rinner som bara den.
Snart blir det 2 sugrör tror jag så det kan dränera ordentligt.
Mycke näsdukar går det åt här. :)
Men annars så är det bra med förkylningen.
Tyvärr så blir det dåligt med träning men jag får väl överleva.
Jag tog och luftade mej lite idag och åkte ut till Ikea.
Har bestämt mej att skaffa en del till i "Malm" serien.
Frågan är när bara. :)
Snart så är sovrummet som jag vill ha det.
Några tavlor och lampor till sängen. Sen så är de klart.
Nu får ni ha de gött så kommer det väl några rader här imöra.
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Skönt med vinst på hockeyn, jag satt där i hallen och skrek...
hoppas nu att du piggnar på dej snart, inte kul att vara sjuk, fy...
skickar en piggnapådejkram, kicki

Per Noremalm sa...

Kicki: Tack. Förkylningen är nog snart att ge med sej hoppas jag. Näsan rinner för fullt bara. Kram