onsdag 23 september 2009

Kil...

7.00 checkade jag in på jobbet.
Fullt ös fram till kl 15.30.
Skulle slutat 13.30 men efter ett snack med chefen ang. Safe-doc så blev det 2 timmar till.
Jag ska ta lite mer ansvar än jag hade innan.
Så jag fick ta tag i vån 4.
De är bara 2 personal har fått utbildningen där.
Nu är det 4 iaf.
Sen finns det ett gäng vikarier som behöver lära sej detta.
Får väl beta av en efter en.
Imöra jobbar jag 7.45-15.15.
Under den tiden ska jag skriva en avvikelse för något som hände igår...
Efter jobbet åkte jag en sväng till Kil och hälsade på mamma och pappa.
De skulle egentligen få besök i helgen men besöket har tydligen blivit förkylda så mamma hade massa mat över sa hon.
Allt för att få hem mej en stund kanske? :)
Syrran och lille Johan va där också.
Nu blir det blir sängen.
Ha de...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Kommer du till Holken på söndagkväll, Bhonus spelar...kramen på dej

Per Noremalm sa...

Kicki: Jag låg hemma och va sjuk som sagt va. :( Kommer en annan gång. :)