söndag 27 september 2009

Sjuk än...

Statusen på mej just nu är...
Retar i halsen så jag hostar.
Näsan rinner.
Svettningar från och till. :)
Men det går ju över.
Sedan har jag ett annat problem men tror inte det har med förkylningen att göra.
Har ont i ländryggen.
Är rädd att det är något med diskbråcket jag har haft.
Jag får ta det lugnt några dagar och se vad som händer.
Har inte lust med att ryggen ska krångla.
Ikväll har jag sett på Ensam mamma söker.
Vill ni ha lite skvaller??
Har en kompis som va på Ikea i Örebro och såg Helena från Karlskoga va där tillsammans med Oskar 25 år.
Med andra ord så har hon redan valt. ;)
71000 är Aftonbladets tipsnr.
En arbetskompis tjänade 1000:- på att han skvallrade att jag vann en bil på bingolotto samma vecka som jag fick min gamla bil krockad. :)
Blir väl sängen snart här...
Ha de bra.
//Per

Inga kommentarer: