måndag 17 augusti 2009

Ny vecka...

Då va måndagen avklarad då.
Med andra ord så är en ny arbetsvecka ifull gång.
Det blir en hel del jobb denna veckan.
Tog faktiskt ett extrapass på fredan.
Har ändå inget planerat då så kan väl lika gärna jobba lite så blir gummorna glada på jobbet iaf. :)
På tal om mer jobb så har jag tagit en kvällstur extra på mitt schema.
Va en rad som man kunde plocka turer av så jag tog en.
Men jag har ju andra planer jag hoppas slå in så då kanske jag inte behöver denna extra tur.
På jobbet så va det som vanligt.
2 personal på 10 boende.
Så det va lite mer att göra kan jag säga.
Men vi fixade det ändå.
Efter jobbet så har det vart ganska lugnt här.
Har "sportat" framför tv:n.
Friidrotts vm fick bli min träning idag.
Har känt mej sliten i kroppen efter helgen.
Fast jag inte dansat något.
Nästa dans ser ut att bli 4:e september.
Det är Scotts och Bhonus som spelar då.
Ska se om jag inte kan ta mej till gymmet imöra(imorgon). ;)
Godnatt...

// Per

Inga kommentarer: