onsdag 19 augusti 2009

I väntans tider...

Då har jag lämnat in detta...

Jaja...Det vart ett namn på brevet också. :)
Så nu går jag i väntans tider...
Har jobbat lite idag också.
Fast bara till 13.30.
Imorse va jag superpigg så jag va på jobbet hela 15 minuter innan jag började. :)
Idag va jag ute med en av "mina" tanter på en promenad i solskenet.
Hon va sååå nöjd.
När jag frågade om det va skönt sa hon jaaa.
Hon brukar inte prata så mycke men idag så svarade hon. :)
Efter jobbet så åkte jag till Kil för att hjälpa pappa med att få hem takläkt till förrådet.
Så här såg "pärlan" ut...
Måste tvätta den snart känner jag. :)
Det va tänkt att jag skulle åka till syrran efter Kil.
Hon skulle låna datorn av mej men det vart kalas för henne istället så jag blev kvar i Kil en stund.
Hjälpte pappa med hans nya mobil som han skaffat.
En Nokia 6220.
Tror vi fick ordning på allt.
När jag va påväg hem så tog jag svängen över Hammarö för att hjälpa några bekanta till oss för att hjälpa dem med deras mobiler.
Så ikväll så har jag haft mobiljouren igång. :)
Men tror alla inblandade har koll på sina mobiler nu.
Imöra blir det jobb som vanligt.
7.45-15.15. Sedan kl 18 blir det "personal fest" på jobbet tydligen.
Får väl se vad det blir för någe.
Ska väl ta och ta natten här.
Så jag kan va lika pigg imöra som jag va idag.
Natti...
// Per

Inga kommentarer: