söndag 16 augusti 2009

Hemma igen...

Då va helgen slut och jag är hemma i Karlstad igen...
Dags att sammanfatta lite då.
Igår vart det lunch i ett gult hus ca 1 mil utanför Jönköping.
Träffade 3 personer jag inte träffat förr och busade med en go hund och klappade en katt.
Sedan vart det tillbaka till Jönköping och åka till Ica Maxi och sedan "hem" och fixade ihop en tacogratäng.
Efter det drog vi till Andreas och Anna och käkade upp maten. :)
Sedan vart det lite spel.
1:a spelet va man 2 i varje lag.
Tror det hete Absolut överens.
"Mitt" lag vann "lätt". *Host*.
Sedan vart det ett kortspel som heter bönspelet eller va det nu va. :)
Där vart jag bara 2:a. :))
Man kan ju inte vinna alla gånger.
Idag har jag väl inte så mycket att skriva om.
Det har vart rätt soft.
Idag har vi käkat kasslergratäng.
Och under kvällen så bar det av 24 mil norröver hem till Karlstad igen.
Är rätt trött så nu blir det sängen.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det va ett evigt rännande på dig till Jkpg:-) Blir nog ett trevligt par du och "vännen" bara du vågar släppa loss känslorna:-)

Anonym sa...

Visa dem då:-)

Per Noremalm sa...

Anonym: Jag vet vart jag har mina känslor :)

Anonym igen: Personen ifråga vet vad jag känner... :)