söndag 30 augusti 2009

Söndag...

Denna söndagen vart inte riktigt som jag tänkt mej...
Den började ju som "planerat".
Fick på några tvättmaskiner och fick i mej frukost.
Vid lunch så stack jag upp till jobbet med den där omtalade kudden.
Levererade den utan bekymmer.
Kom hem och då ringer jobbet...
I andra änden satt Doris och undrade om jag kunde komma och jobba.
Min första tanke va... Skojar du med mej Doris?
Men det gjorde hon inte.
Den andra peronalen behövde gå hem.
Jag packade ihop lite arbetskläder och gick tillbaka till jobbet.
Så mellan 14.00-21.00 har jag jobbat.
De va en del saker jag inte fick gjort under dagen som jag får göra nu efter jag bloggat.
Betala räkningarna bl.a...
Hann inte äta någe heller så fick springa och köpa något lite snabbt.

Kycklingsallad...
Idag har det vart en riktigt fin dag.
Fast det märks att det snart är hösten.
Igår så va det nästan alla väderlekar man kan tänka sej.
Storm, regn och sol om vart annat. :)
Va väl bara snön som fattades...
På tal om snö så såg jag att en kompis ska beställa en skidresa till alperna.
Vill också till alperna...
Hör av dej "F" om du vill sällskap. ;)
Nej...
Nu får jag ta tag i räkningarna.
Och glöm nu inte att hålla tummarna för mej klockan 10 imöra. :)
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Nu är jag besviken på dig Per! :/ OK om du köpte en kudde på din lediga dag men vad göööör du????... Du åker å lämnar över kudde på nästkommande lediga dag:( Var det panik eller??? Ska du jobba som gruppchef så måste du först lämna jobbet när du är ledig å sen finns det nåt som heter deligering!!! SKÄRPNING!!!

Per Noremalm sa...

Marita: Eftersom jag va till Ikea så sent så hade hon redan lagt sej och då va det ju ingen idé att hon fick den på lördan. Vill ju inte väcka henne..