måndag 3 augusti 2009

Hemma i Värmland igen...

Då är jag hemma i Värmland igen då.
Har ju tillbringat några dagar i Småland med en massa dans.
Det har vart superkul.
Men jag är sliten nu kan jag säga.
Är väl inte van att dansa 3 kvällar i rad. :)
Imorse när klockan ringde så undrade jag va är det som lät.
Men det va bara att ta sej till jobbet.
Hade ju bara en "kortis" idag. 7.00-13.30.
När jag kom hem så började jag tvätta massa kläder från Västerviks turen.
Det vart 3 maskiner.
Mellan varvena så har jag sovit ikapp lite förlorad sömn.
Jag hoppas få lite bilder från Västervik mailade till mej.
Undrar om någon med Västerviksbilder känner sej träffad nu. ;)
Jag hade min kamera nerpackad så det vart inga kort för min del.
Någon som undrar när nästa dans blir av för mej?
Kan bli så att jag hamnar i Blomsterhult till torsdan.
Bäst jag kollar så det verkligen är dans där då. :)
Det ska va Blender som spelar då. Och det sägs att de ska va bra.
Så möjligt att jag gör "Blomsterhultspremiär" då.
Nej... Nu ôrk ja inte mer...
Nu blir det sängen igen.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Japp visst är det Blender i Blomsterhult på torsdag, är dans där varje dag mellan torsdag och söndag...hoppas vi syns någon kväll där...
Lina och Karl skall ha en intensivkurs i nya buggen i Molkom 19-20 sept, vill ni så kom dit...
kramen på dej

Per Noremalm sa...

Kicki: Jag kommer på torsdag och dansar där. 1a gången jag är där så det ska bli spännande. :)