söndag 23 augusti 2009

Veckan slut...Per slut

Då va vecka 34 slut och även min jobbvecka.
Det "råkade" bli 7 arbetsdagar denna veckan.
Men det va bara extra på fredan.
De känns att jag vart många timmar på jobbet.
Trööött nu...
Men nu är jag ledig 2 dagar.
Och ledig de 2 kommande helgerna.
Ev blir det dans en av dem om det finns någon som vill drass me mej. :)
Ska bli gött med lite ledigt.
Men imöra måste jag ta tag i tvätten. Har samlat på mej en hel del så nu är det dags att ta tag i den. :)
Nu på tisdag så drar innebandyn igång.
Ska bli skoj att det drar igång igen. :)
Får kolla om "söndagsgänget" kommit igång än.
Sen får jag väl se va mycke träning jag kan få till under kommande veckan.
Igår kväll så fick vi besök på jobbet.
Doris och Richard kom förbi med 2 kattungar...

Så här såg den ena ut...
Idag så va sista dagen att söka jobbet som jag sökt.
Enligt ryktena så är det 3 st som sökt tjänsten.
Med andra ord 33.3 % chans att jag byter lite arbetsuppgifter.
Tjänsten som jag sökt är som gruppchef på Sveagatan där jag jobbar.
De märks vad som händer...

Idag så serverade jag detta till "3 kaffet" på jobbet.
Nu blir det sängen här.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: