fredag 21 augusti 2009

Torsdag och fredag i ett...

Igårkväll så tackade Carema sina sommarvikarier och ordinarie personal för i sommar och bjöd på mat och efterrätt. :)
Det va dock inte så många av vikarierna som kom.
Här kommer ett gäng bilder iaf...

Maten...

Efterrätten...
Ssk Hanna, ssk Mia och Hillevi...
De som kom för att äta...

Hillevi och ssk Mia...
Christine, Lina, Ola och Fatima...

Många namn blir det om jag ska skriva upp alla här. ;)
Efter vi käkat klart och pratat en del så fortsatte ett gäng på 7 st till Lina för att prata vidare.
Kan tänka mej att några av dessa är mindra pigga idag.
Ikväll så blir det jobbet igen.
Gör ett kvällspass med Caroline.
Jag börjar 16. Detta är ett extrapass som jag gör ikväll.
Skulle vart ledig ikväll innan jobbhelgen men va fanken.
Lika bra å köra på. ;)
Sen så är frågan...
Handla innan eller efter jobbet?
Just nu känner jag inte för att gå ut innan jag ska börja jobba. :)
Får se vad de blir.
Krya på dej syrran!!! Kram på dej...
Nu får det va färdigbloggat för idag iaf.
Tjo på er...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Tyckte jag såg Marine Reinestrand och Carina Åstbom på bilden, stämmer det...
Ha en fin helg Per...kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: En Marine finns de med ja.Men hon har gått och gift sej men det är den Marina som jobbade på Åsbacka ja. Men någon Carina känner jag inte till. Ha en bra helg du också...