torsdag 13 augusti 2009

Arbetsveckan slut...

Då har jag gjort mitt sista arbetspass för denna veckan då...
Med andra ord så är jag 3 ledig.
Känns rätt gött faktiskt. :)
På jobbet idag så kändes det som jag beställde grejer hela tiden.
Först så fick jag beställa frukt.
Sedan skulle det veckohandlas från Servera.
Va faktiskt 1:a gången jag gjorde det. Får väl se hur mycke fel det blir. :))
Sedan vart det "katastrof" vid lunchen.
Köket hade inte skickat med grönsakssoppan. :)
Där stod vi med bara ostkaka.
Va bara för mej och "styra" upp det hela och slänga ihop lite soppa. :)
Sen så fixade jag så köket bjöd på dagens lunch eftersom de strulade till det så...
Efter jobbet så gick jag ner en sväng till stan och gjorde lite ärende.
Sedan fick det bli en promenad i raskt tempo.
*Pust*
Vart 1.10 minuter.
Så det fick bli dagens träning.
Sen kan jag avslöja att jag tydligen fuskat med att vika tvätt här. :)
Va ett berg med tvätt som jag va tvungen att vika ikväll.
Men så är det ibland... :)
Dags för sängen nu. För turnéväskan är packad...

Så det blir en tur me denna imöra dock utan takboxen...
Natti...
// Per

3 kommentarer:

Ela sa...

haha ja men vafan ja hade ju ont i vaden hela dagen...men tydligen kan det bero på vätskebrist!

kicki sa...

Dans eller...kör försiktigt...
kramen

Per Noremalm sa...

Ela: Har du druckit för lite vin? ;)

Kicki: Jag är försiktig i allt jag gör. :)