söndag 9 augusti 2009

Helgen slut...

Då va helgen slut då...
Imöra är det många som återgår till sina jobb efter semestern.
Hoppas ni haft en bra semester.
På mitt jobb är det 1 vecka till innan de 3 sista som har semester kommer tillbaka.
Kan väl säga till dem att på jobbet är allt som vanligt. ;)
På mina raster så blev det massage på förmiddagen och på långrasten så gick jag hem och vilade mej.
Idag så blev mitt pass lite längre eftersom en vikarie hade magsjukan.
Så jag har jobbat 7.00-20.00.
Blev 4 timmar extra.
De 11 timmarna på jobbet idag har rullat på utan bekymmer.
Nu blir det ledigt imöra...
Nu måste det bli skärpning på en sak i mitt liv...
Träningen!!!
Har vart väldigt dåligt med den varan nu känner jag.
Får verkligen ta mej i kragen och dra mej till gymmet igen.
Jag får kolla öppentiderna.
De har lite "konstiga" tider under sommaren.
Sedan måste det bli mer inlines.
Iof har jag dansat en himla massa och det är rätt bra träning det också.
Man blir rätt sliten efter en danskväll.
Med andra ord så börjar träningen för beach 2010 ... :)

Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: