tisdag 18 augusti 2009

090818...

Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar denna veckan...
Tisdagskvällen på jobbet avklarad utan bekymmer.
Vi va 3 personal ikväll. 2 ordinarie och 1 praktikant.
Så det va gott om tid för de gamla ikväll.
Hann även en sväng upp till vinden och hämtade ner blöjor och lite annat till förrådet.
Innan jag jobbade så blev det en sväng till Nautilus.
Stod en timme på "Vassberg" eller Natural Runner som den heter.
När jag tar en promenad till gymmet och då är utsikten så här...

Utsikt från stenbron utöver Klarälven...
Här kommer några bilder från Västervik 2009 och på en kändis lilla villa här i Värmland...

Hur ser detta hus ut invändigt tro?

Lite snett är inte lett...

Så här skulle man bo...
Eller som Christer Sjögren kanske?

Så här kan bilden bli när chaffören tycker det är pinsamt att passagerarna tar kort på kändisars hus. :)
Många husbilder vart det.
Kommer andra nån annan dag. :)
Nu blir det natten här.
Natti...
// Per

2 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Jag förstår att chauffören tyckte det var pinsamt, JAG skulle ALDRIG stanna till för att fota :() Men jag vet, jag har kört runt på damer som har varit på besök på H-ö å det enda dom frågar efter är C.S´s hus men vill dom fota får dom göra det i farten!

Per Noremalm sa...

Marita: Jag satt i baksätet och skrattade. :)