lördag 29 augusti 2009

Ledig...

Äntligen ledig men ändå så vaknar jag 8.40.
Suck...
Låg kvar till 9.20 innan jag hoppade in i duschen.
Hade ju en klipptid vid 10.
Att det kan va så gött att få bli klippt och bli av med lite hår.
Efter det så gick jag till Axelssons och lämnade tillbaka ett linne mamma ville lämna tillbaka.
Och direkt efter det så bar det av mot gymmet.
Men min kropp va inte alls på träningshumör.
40 minuter på Natural Runnern eller Vassberg som jag säger och jag va såå trött i kroppen.
Frågan är om jag håller på att bli sjuk.
Har inte tid med det. :)
Hade tänkt mej att jag skulle tvättat lite idag.
Och det vart verkligen lite. :)
1 maskin...
Får tag i det imöra.
Och som jag skrev igår så hamnade jag på Ikea för att köpa en kudde till en av mina gummor.
Så jag får gå förbi jobbet imöra.
Tvätta och lämna kudde är de planer jag har just nu för imöra. :)
Ska nog städa oxå om jag vaknar på rätt sida.
Vi får se vad som händer...
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Lycka till nu imorgon när du skall till Åsbacka....har ju själv varit gruppchef så jag vet vad du nu går igenom...kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Ja det va inte igår precis man va på intervjuv. :)
Och skulle jag få det så misstänker jag att det är ett tufft jobb. Men jag gillar ju utmaningar så. Men det märks under veckan hur det går... :)