onsdag 12 augusti 2009

Segt...

Idag har det vart en grymt seg dag på jobbet.
Vi är 2 ordinarie personal + att vi har 2 som har praktik på våningen.
Så 4 personal på 10 boende.
Kan nog säga att det är 1 för mycket iaf.
Får man säga så?
Men vi tog och duschade kvällsduschen så kvällspersonalen slapp tänka på det.
Jag passade även på att fylla på förrådet på våningen.
Det vart 2 vändor upp till vinden och hämtade ner allt vi behövde.
Imöra blir det väl lika segt då vi är 4 personal igen.
Får se om vi kan se om vi kan ta ut några av gummorna då.
Under eftermiddagen så gick jag till gymmet.

Å då såg jag ut så här...
Kan ju säga att jag har träningsvärk i magen idag. :)
100 situps igårkväll gjorde susen kan jag säga.
Fast jag gjorde bara 10 åt gången.
Jag tog och körde "Vassberg" i 1 timme idag...

Så min kompis den timmen såg ut så här...
Jag är inte helt otränad.
Inlines träningen har nog gjort lite i kroppen min.
Blir bra de när innebandyn kör igång.
Annars så har tvättmaskinen fått gå ikväll igen.
Bäst att ha lite rena kläder...
Man vet ju aldrig om man ska ut på turné snart igen.
Nu blir det relax i soffan innan det blir sängen.
Gör sista arbetsdagen för denna veckan imöra.
Gött de...
Tjipp tjipp...
// Per

2 kommentarer:

Anneli sa...

Jamen du vet Per nu får vi passa på att njuta för detta är ju bara tillfälligt!! Och det gäller att vara kreativ , idag tex åt alla lunch ute på innergården det kan vi ju aldrig unna oss annars!

Per Noremalm sa...

Anneli: Hur många av gummorna tyckte det va kallt? :)