fredag 14 augusti 2009

Jönis...

Då har jag åkt söderöver och resan gick bra även denna gången...
Jag tog mej en sväng in på köpcentrat A6.
När jag gick bland tv apparaterna på El-giganten så hör jag en röst jag känner igen.
Hmmm...
Vänder på mej och där står Stefan Liv.
Målvakten i HV 71. Han står och pratar med Johan Davidsson.
Sedan hade de med sej 2 killar till som jag inte känner igen men de va säkert hockeyspelare de också.
Och på tal och hockey så mötte Hv 71 Färjestad ikväll i Gislaved.
Resultatet??
6-0 till HV...
Jag är inte bitter.
*Biter mej i tungan*
Får jag skylla på att FBK tappade typ halva laget inför denna säsongen?
Isåfall gör jag det. :)

Kvällens mat...Tapas.
Det va helt klart ätbart men viss mat va väldigt starkt.
Va nästan så tårarna började rinna.
Näsan började iaf. :))
Ha det så gött nu...
// Per

Inga kommentarer: