måndag 10 augusti 2009

Nautilus...

Måndag=Ledig dag...
Idag har jag vart ledig efter jobbhelgen.
Fast man är väl aldrig riktig ledig känns de som.
Finns alltid något att plocka med.
Har tvättat lite arbetskläder på förmiddagen.
När jag hängt dom så bar det av mot gymmet.
Dagen träning fick bli promenad till gymmet.
Ett styrketräningpass och 30 min på "Vassberg".
Och avslutade med en promenad hem igen.
Blev av med 1064 kcal på detta.
Det känns riktigt skönt att va igång igen.
Va ett tag sedan jag va där.
Tänkte ta mej dit imöra också innan jag börjar jobbet klockan 16.00.
Undet eftermiddagen så åkte jag till Kil.
"Kil hela veckan" drog igång där idag.
Då är det "paraden" på måndagskvällen med de flesta föreningarna i Kil.
Det va bättre förr.
Då va jag med och dansade mej fram på storgatan.
Dancing Team som jag va med i då brukade ställa upp och dansa.
Gick inte fort men vi gjorde det och skorna fick sej en ordentlig omgång. :)
Nu blir det natten här på Strandvägen.
Får väl se va mycke träningsvärk jag får efter träningen. :)
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: