fredag 7 augusti 2009

Onsdag, torsdag och fredag...

Dags att sammanfatta lite kanske?
Jag vet att jag slarvat med bloggande men tiden har inte riktigt funnits...
Så här kommer 3 dagar i ett svep.
Onsdag: Under onsdagen så va vi och hälsade på syrran som va inlagd på sjukhushotellet.
Kan va så att hon har diskbråck. Vill hon va som mej tro? :)
Hon behövde andra kläder än de hon hade så vi skjutsade henne till Bergvik och Stadium så hon fick handla lite nya kläder. Efter det så blev det att njuta av solen. La oss i parken vid vågmästaren.
Himla skönt att solen är tillbaka.
Fick med oss bagetter från Hanna Larssons också. Mums...
Maten under kvällen blev Kinamat.
1:a gången som jag käkar kinamat och det va INTE farligt alls.

Kinamat...
Torsdag: Torsdag och syrran behövde skjuts hem till Forshaga så det vart till att agera färdtjänst. I Forshaga blev det full fart. Johan som underhöll oss.
Han skulle bada och lyckades lära sej hur man sprutar vatten på morbror Per.
Han fick iof hjälp men blöt vart jag.
Efter det bar det av hemöver och grilla innan dansen.
Blomsterhult loge och Blender blev kvällens dans.
Blender går inte av för hackor. De ligger helt klart i topp av de band jag dansat till i sommar.
Frågan är om de inte är nr 1.
Fredag: Sovmorgon är väl förnamnet för dagen. :)
Va väl tvungen att vila ut innan jobbhelgen började.
15.00 så va det dags att va på jobbet.
Nu blir det jobba och sova fram tills söndan klockan 15.15.
Då är helgen över.
Imöra är iaf arbetspasset mellan 7.00-20.00.
Så nu blir det till att ladda för en massa jobb. :)
Ha de gött så länge och jag ska försöka bättra mej med bloggandet.
// Per

Inga kommentarer: