torsdag 19 augusti 2010

Tortilla/ Nacos...

Regn, regn och åter regn.
Trött jag blir allt regnande. :/
Iof har jag inte vart ute så mycket idag men det är trist ändå.
På förmiddagen va jag iväg en sväng till Ica och lämnade in 2 filmer jag hyrde igår.
Sedan handlade jag det som fattades för dagens lunch.
Dagens lunch bestod bl.a av dessa...

Mums för sån här mat...
Jag lunchade med en hungrig student som vart på universitetet och haft mattetenta.
Sen att jag vart lite sen till Ica imorse är en annan 5:a. :)
Men tror vi vart mätta iaf.
Jag har iaf klarat mej hela dagen.
Denna veckan har jag bara haft kvällspass så jag får se till att inte försova mej imöra.
Passet imöra är 7.00 -13.30.
*Ställer larmet*
Vi är tydligen 3 st imöra. Vi har med en praktikant från arbetsförmedlingen.
Sen har jag en uppgift att göra som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa. :/
Men det märks vad som händer.
Nu ska jag njuta av 2 kvällsmackor som består av...
Grovt bröd, Becell, salladsblad, ost och tomat.
Ha de gött.
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det ha varit Nathalie du lunchade med tro *blink*

Per Noremalm sa...

Anonym: Den jag lunchade med är lika anonym som du är. ;) Hade du skrive va du heter så kanske jag sagt vem det va. ;)