fredag 27 augusti 2010

Scotts...


Sitter här och laddar inför säsongs avslutningenJacobs loge.
Scotts spelar och jag har inte allt för stora förhoppningar om en bra danskväll.
Det kommer förmodligen va en massa dreglande tjejer som står vid scen och hoppar så vi som vill dansa kommer få svårt att dansa.
Jag har ju med mej 2 av dessa tjejer med mej. :))
Det är Hillevi och Maja som ska på logdans fast de inte dansar.
Hade jag inte lovat bort mej så hade jag nog hamnat i Blomsterhult utanför Karlstad.
De flesta dansare åker dit.
Zlips spelar där...
Men några dansanta tjejer vet jag ska till Degerfors iaf.
Ja de märks hur det blir.
Får väl hoppas jag får dansa lite iaf.
Nu ska jag packa dansväskan, duscha och fixa här.
Ha de gött...
// Per

5 kommentarer:

Linda sa...

Jag kommer ialla fall, så har du tur kan du få en dans ;)

Marita sa...

Folkets Hus på Skoghall har utannonserat div. danskvällar men det kanske inte är nåt som ni "riktiga buggdansare" är intresserade av ??? Jag bara skriver in det som ett förslag...

Per Noremalm sa...

Linda: Jag hade visst tur. tack för danserna...

Marita: Är det PRO dans så passar dej ju mej ;)

Marita sa...

Inte PRO, du kanske kan kolla först...

Per Noremalm sa...

Linda: Jag hade visst tur. tack för danserna...

Marita: Är det PRO dans så passar dej ju mej ;)

Marita igen: Nu har jag kollat. :)