lördag 7 augusti 2010

Lördag...


Så här glad va jag igår på logdansen.
Jag tycker inte om att va med på danskort. :/
Jag kanske ska börja gömma mej när jag ser en kamera?
Men jag bjuder väl på denna bilden.
Jag dansar med Nathalie.
Kroppen är sliten som den brukar va efter en danskväll.
Benen är som stela som pinnar. Sen har jag någe krångel med en axel som börjat knäppa och låter konstigt.
Men de går väl över nån gång. :)
Mamma och pappa kom förbi en sväng under dagen.
Först kom pappa eftersom han "dumpat" mamma i stan så hon skulle få handla i lugn och ro.
När mamma kom så åkte vi ut till Ikea och käkade lite mat.
Mitt 4:e varv på Ikea på 2 veckor. :))
Men idag va det inte mitt förslag att vi skulle dit.
Idag va det tydligen nån slags återträff med DTC.
Men jag hade inte fått nån inbjudan.
Jag är nog för gammal. :)
Nu får jag besök så det blir film och lite onyttigheter.
Man får väl käka onyttigt på semestern va??
Ha de gött så hörs vi...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Återträffen var för ungdomsgänget som var till vänorten Peal i Tyskland två år i rad på dansuppvisning. Det var det gänget som hade fixat detta privat.

Per Noremalm sa...

Marita: Ja men då så. :) Trodde de va nån stor återträffa på G ja. :)