torsdag 26 augusti 2010

11 timmar...

11 timmar på jobbet avklarad.
Men nu är jag ledig i 3 dagar.
Göttigt värre. :)
Det ser ut att bli dans 2 av dom dagarna.
Dagen har gått väldigt snabbt men det kan ju bero på att vi har grejat hela tiden.
Även på min långrast mitt på dagen.
Vet inte va det va i frukostfrallorna vi käkade till frukost. :)
När jag skulle sluta 13.30 och ha rast så drog jag och Doris igång med storröj på våningen...
Vi flyttade en fåtölj och där den stod ställde vi ett stort skåp.
Sen tömde vi rökbalkongen som såg ut som en soptipp.
All skit flyttade vi upp på vinden i väntan på att få komma till soptippen.
Sen tog vi bort ett annat skåp i köket som va trasigt.
Spikade upp lite tavlor också.
Blev gôrsnyggt om ni frågar oss. :)
Skulle behöva en slagborr för att fixa till en vägg i köket som behöver "pyntas".
Nu ska jag fundera vad jag ska ha på mej på dansen imöra.
Kommer ju gå åt 6 st tröjor bara på dans i helgen.
Jobbigt detta me kläder.
Ha de gött nu...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart drar vi och gör degerfors osäkert perra...jippi

Per Noremalm sa...

Anonym: Ja nu är de snart dags du...