torsdag 12 augusti 2010

Halsont...

Jag är fortfarande krasslig och känner mej inte alls på topp...
Idag är det halsen som j*vlas med mej.
Tryckte i mej en massa Bafucin så jag tror jag vart konstig i gommen. :)
Idag har jag vart lite rastlös så jag har vart ute fast jag inte vart helt 100.
En rastlös sjukling...
Det har vart riktigt bra väder här idag.
Till slut kom solen också.
Något som va supergott för halsen va denna...

Jordgubbs shake från Max.
Såååå gôtt...
Idag så har jag lärt mej hur man hyr DVDIca hemifrån.
Bara att gå in på filmtoppen.se och välja den Ica jag vill hyra från.
Man ser vilka filmer som finns inne och bokar den.
Sen är det bara att gå och hämta ut den.
De har lägre pris också.
Tyvärr så har de inte Blu ray men nån sån spelare har jag ju inte än så Ica funkar ju bra än så länge.
Denna hyrde jag idag.

Armored...
En helt okej film.
De har augustipris på Ica Välsviken just nu.
10:-/film. Jag hinner nog dit nån mer gång denna månaden skulle jag tro. :)
Och när jag va på Bergvik så hittade denna...
Branäs katalogen för kommande vinter. :)
Jag kan väl erkänna att jag är lite små sugen på att åka skidor.
Fast jag vet en till som väntar på snön. :)
Nu blir de nog snart natten här.
Jag måste blir frisk tills imöra.
Min jobbhelg börjar 15.00.
Har ingen lust att behöva sjukskriva mej första veckan efter semestern.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Pappa sa...

Vem mer längtar till snön? inte jag i alla fall!

Per Noremalm sa...

Pappa: Klart du längtar till snön. :) Då ska vi åka skider. :)