söndag 15 augusti 2010

Slut...

va den jobbhelgen slut. :)
Timmarna har gått riktigt snabbt faktiskt.
Bara fredan är gjord så går resten av helgen utav bara farten.
Nu blir jag ledig en hel dag.
Frågan är vad jag ska hitta på.
Tvätta är ett som är säkert iaf.
Arbetskläder och danskläder ligger och fyller upp tvättkorgen.
Sen är frågan om jag ska åka till Kil och kolla på "Paraden".
Kil hela veckan drar igång imöra...
Va inne på Logen mitt i skogens hemsida och jag va med på 2 st bilder. :)
Så 5 st bilder från dansen där...

Pia och jag...

Pia och jag 20 sekunder senare eller nått. :)
Annars kan jag meddela att jag är lika hes som igår.
Men det är självförvållat sägs de.
Dansa när jag va förkyld! :)
Nu blir det natten.
Ha så trevligt på jobbet ni som jobbar imöra...
// Per

Inga kommentarer: