onsdag 11 augusti 2010

Krasslig än...

Då har jag precis fyllt på med 2 st Panodil igen då.
Jag har faktiskt klarat med sen imorse utan några tabletter men nu kändes det är jag behövde fylla på.
Ett steg i rätt riktning iaf att klara en hel dag utan tabletter.
Halsen som jag kände av imorse har skött sej och inte blive värre.
Kroppen gör inte ont som den gjorde igår.
Men jag har börjat hosta lite istället.
Det kanske finns hopp att jag ska bli frisk innan kommande jobbhelg.
De är väl bra att använda sina lediga dagar till att blir frisk på? :)
Det va meningen att jag skulle hänga med Johan till leklandet imöra men jag får tyvärr hålla mej hemma.
Jag behöver nog vila mej lite mer innan jag härjar med Johan.













Så här har jag sett ut det senaste dygnet. :))
Nu ska jag ta mej en glass och kika lite på fotboll.
Zlatan "målade" redan efter 4 minuter. :)
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: