söndag 1 augusti 2010

Sammatfattning...

Vill ni veta hur det va på dansen igår?
Här kommer iaf en lite sammanfattning...
Jag hade fixat med dansväskan i god tid faktiskt.
Bara tvungen att fixa till tröjorna lite.
Men fick lite huvudbry när jag tittade på jeansena.
På g att gå hål i rumpan. :/
Så det va bara att leta fram andra jeans som man kan dansa i.
Bilen va tankad sedan tidigare så jag behövde bara ta ut pengar.
19.15 hämtade jag upp Pia här på Herrhagen.
Sedan bar det iväg till Väse för att plocka upp en lite småstressad Linn.
Sen fattar jag inte varför alla turister vill lifta med mej.
Igår kom det fram en tjej som vill lifta till Stockholm.
Jag kan säga att hon och hennes kompis fick stå kvar i Väse. :)
Nästa hållplats va i Karlskoga där Nathalie och hennes mamma hoppade på.
När vi kom fram till Brunnsparken så va det till att dra på sej skorna och göra sej klar för dansen.
Varje gång jag ska iväg på dans så funderar jag på om jag kommer få dansa någe.
Och det vart dans hela kvällen igår igen.
Jag kanske inte behöver va nervös om jag blir sittandes på en stol.
Fast nån dans vore skönt att få vila lite.
Det är rätt kul att sitta och titta på andra som dansar.
Finns lika många dansstilar som danspar. :)
Det vart 2 danser i pausen också.
Dumt att vila kanske?
Men sen va jag tvungen att byta tröja.
Va som nån hällt en hink vatten på mej.
Inte så fräscht kanske men alla är svettiga iaf. :)
Det va iaf en bra danskväll.
Dansade med 2 nya under kvällen.
Sen tycker jag det är jobbigt att man inte hinner med alla som man vill eller lovat att dansa med. Känner mej elak men det är väl så att man kan inte hinna med alla. :(
Men jag va rätt snäll i garderobskön.
Jag lät en herre få sina grejer före mej.
Han hade stått där längre än mej.
Jag förlorade ca 20 sekunder på det man han vart jätteglad. :)
Klockan 3 la jag huvudet på kudden.
Men lika svårt att varva ner denna gången också så klockan vart väl 4 sista gången jag slängde ett öga på klockan.
Tack för danserna ni som läser här och som jag dansade med igår.
Nu ska jag ta hand om min gnusseskadade näsa. :))
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: