söndag 29 augusti 2010

Miniturné...

Då är jag hemma efter en landsomfattande turné.
Eller kanske inte så lång.
Men Kil och Forshaga iaf.
Åkte till Kil vid 14 tiden för att kolla datorn där men tyvärr så verkar den ha gjort sitt.
Efter maten så åkte vi till Forshaga och då va det slut på friden.
När jag är med Johan så ska det lekas och busas.
Idag va vi tvungna att gömma oss under täcket för noshörningarna. :))
Sen band han fast mormor i en stol.
Han band fast även mej när jag skulle åka hem.
Han ville tydligen att jag skulle va kvar i 1 vecka.
Men det går ju inte.
Imöra så börjar min "grisvecka".
Jag har 5 arbetspass och 4 av dom är heldagar.
Måndag: Jobb 7.00- 20.00.
Tisdag: Jobb 7.45- 21.00.
Onsdag: Ledig.
Torsdag: Ledig.
Fredag: Jobb 15.00- 20.00.
Lördag: Jobb 7.00- 20.00.
Söndag: Jobb 7.45- 21.00.
Kanske bäst att ta natten snart kanske?
Filmen jag kikade på igår va denna föresten...
Många lik vart de under de 88 min som filmen varade.
Ha de gött nu...
// Per

Inga kommentarer: