lördag 28 augusti 2010

Segt...

Idag är det segt.
Va tydligen jobbigt att va på Scotts och dansa.
Vad ska man säga om danskvällen?
Kom dit strax efter 21.
Vart lite sen pga att tjejerna inte va klara med att fylla på vätska.
När jag kom dit kunde jag konstatera att det inte va så många dansare som jag kände igen som brukar va där.
Jag dansade inte med så många men det vart dans i stort sett alla låtar.
Va väl typ 3 st jag satt eller.
Det är inge fel på Scotts men på ett ställe med alkohol kommer de "fel" folk för en annan som vill dansa.
Men nu är utesäsongen slut.
Nu är det inne som gäller och det är som sagt va inte många danser som jag kan åka på just nu.
3 st resten av året...
Kan va så att jag kan hitta nån mer i Örebro.
Men de här i Karlstad ligger på fel söndagar.
Jag jobbar och om jag vill dansa så får jag fixa ledigt.
Resten av kvällen kommer jag tillbringa i soffan.
Blir väl en film eller det finns någe bra TV program.
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Linda sa...

Tur att dansen i krhamn kommer igång igen, bara hålla tummarna på att de passar ditt schema.

Tack för danserna.

Linda sa...

Nej, det är inte klart än men det bör ju komma snart :)

Per Noremalm sa...

Linda: Har du sett ett program? Tack själv...

Linda igen: Blir spännande att se vad det blir för något. :)