måndag 16 augusti 2010

Måndag...


va den lediga måndagen snart slut då.
Har verkligen inte gjort många knop idag.
Men jag va tvungen att få ordning på all tvätt jag samlat på mej.
Så tvättmaskinen har gått ett antal gånger idag.
Fick ordning på disken också till slut.
Hade ju vart gött med en diskmaskin ibland.
I eftermiddag så tog jag mej en promenad på 1 timme.
Vart uttråkad här så det fick bli en tur.
Bäst att börja röra mej och ändra kosten.
Får bli slut på Mc donalds nu Hillevi.
Va en på jobbet som sa att jag blive tjock.
En personal sa så asså. : /
Jag kanske ska dricka sån där dryck va de nu heter.
Nu ikväll så har jag slappat och försökt vila min kropp som inte är helt 100 än.
Min röst låter inge vidare idag heller.
Tur man inte är sångare iaf. :)
Fast de va rätt besvärligt igår när jag skulle prata me de gamla på jobbet som inte hör så bra.
Och när jag höjde rösten så skar den sej istället.
Nej... Nu ska jag spara på mina fingertoppar och sluta skriva för ikväll.
Hoppas ni haft en bra dag iaf.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

sigrid sa...

har du släktingar i uddevalla?

Per Noremalm sa...

Sigrid: Jepp. Stämmer bra de. :) Känner du dom?