måndag 2 augusti 2010

Bamse...

Nu sitter jag i Kil och jag blir kvar här tills imöra.
Jag drog hit vid 13 tiden för att beställa tid för bromsklossbytet.
Och på onsdag kl 13 ska jag va tillbaka i Kil.
Frågan är om jag ska åka till Karlstad imöra.
När farsan kom hem och vi käkat så drog vi upp till syrran och Johan.
Och voffen Pontus så klart. Han får jag inte glömma.
Kan säga att det va full fart på Johan.
Jag kan inte förstå att 50 öringen är kvar i magen som han härjar.
De va inne och röntgade han idag och den ligger kvar på samma ställe.
Han får 1 vecka till på sej att bajsa ut den.
Johan sa att om några dagar skulle han göra det. :)
Jag fick äran att natta Johan ikväll.
Och vi skulle lyssna på Bamse i trollskogen.
Väldigt spännande och läskigt va de kan jag säga. :)
Till slut så somnade han iaf.
Efter det så åkte vi tillbaka till Kil och där sitter jag nu.
I husvagnen närmare bestämt. :)
GRATTIS på namnsdagen syrran!!!
Ha de gött så hörs vi imöra...
// Per

Inga kommentarer: