måndag 23 augusti 2010

Filmis...

Nu är det film som gäller. ;)
Iof har inte kortena kommit från gårdagens dans.
Men en film är släppt på Youtube.
Ca 1.18 in på filmsnutten sveper jag och Eva förbi.
http://www.youtube.com/watch?v=gjTn4SMXr34&hd=1
Visst är vi grymma? ;)
Imorse när klockan ringde va jag mer än trött men de beror på att jag hade svårt att somna igår.
Hoppas jag somnar lite snabbare ikväll.
De va ett relativt lätt pass på jobbet idag.
Vi va ju 3 personal också.
13.30 va det dags för personalmöte och jag va väl rätt tyst idag.
Det kliar i halsen när jag pratar för mycket och då börjar jag hosta. :/
Lika bra att va tyst då. :)
Nu ikväll så har jag kollat på Fångarna på fortet och jag säger bara.
Yeeeesss!!!
Patrik Sjöbergs lag åkte ut.
Jag har lite svårt för den personen och misstänker det är fler med mej som har det.
Igår på dansen fick jag ett förslag av en person men man måste va två för det. :))
Sen kan jag säga att jag hoppas att morgondagens pass på jobbet går snabbt.
Supersnabbt...
Helst skulle jag vilja slippa det.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ska vi va positiva Per,vi ska ju på SCOTTS på fredag!YEEEEII!!!

Per Noremalm sa...

Anonym: Men du vill ju ändå inte dansa me mej... :)