lördag 14 augusti 2010

Hes...

Efter jobbet igår så tog jag en chansning att jag skulle orka dansa.
Jag drog till Blomsterhult och där spelade Bhonus.
De är kanske inga favoriter men lite dans skadar väl inte tänkte jag.
När vi (Pia, Erika och jag) kom dit så va det väldigt glest på dansare.
Men det ramlade in en efter en och till slut va vi 193 st tror jag de sa.
Bhonus va på ett väldigt bra humör tror jag för det vart ett jäkla drag i logen.
Deras bugglåtar va det riktig fart i.
De gillar jag. :))
Jag vilade 2 låtar under kvällen.
Kan ju inte köra slut på mej helt efter förkylningen jag haft. ;)
Jag va lite rädd att jag skulle vakna med halsont och feber och så men kände ingenting imorse.
Men idag på jobbet när jag stod och pratade med en anhörig så försvann rösten på mej.
När jag va upp till våning 4 tyckte Hillevi att jag lika gärna kunde hålla tyst. :)
Jag råkade fastna på några kort igår igen...
Jag och Sofie...
Vi igen. Sofie verkar lycklig iaf. :)
Och här kommer ett bildbevis att jag vilade medans de andra dansade...
Sliten Per i höger bildkant...
Dessa 3 kort är från www.danslogen.se.
Jag är "rädd" att jag kom ivägen för "Logen mitt i skogen kameran" också. :/
Nu ska jag ladda inför morgondagens långpass.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att du alltid "råkar" hamna på bild! Du lägger väl ner lite tid på att hitta bilder där just du är med bland alla dansare! :D

Per Noremalm sa...

Anonym: Kan ju va så att jag börjar känna igen fotograferna och vet vart de lägger upp dem. :)