söndag 22 augusti 2010

Söndag...

va de söndag och idag är jag trött. :)
Kom hem vid 02.30 inatt tror jag.
Dansen till Wahlströms va väl bra.
Bäst jag säger så annars får jag väl skäll. :)
Wahlströms är inte mina favoriter pga att de har så långsamma bugglåtar.
Det vart 2 svettiga tröjor även igår.
Fick dansa hela kvällen. Och igår vart det 4 nya som jag aldrig dansat med förr.
Ändå va det 4 st som jag inte hann med.
Som jag sagt förr. Danskvällarna är för korta.
Men i det stora hela va det en bra kväll.
Nu ikväll bär det av till Holken och dans till Selex.
Fråga mej inte hur de är. Har bara dansat till dom när de spelat i finalerna på Rocksulans tävlingar när jag tävlade och det va inte igår. :)
Men innan jag drar dit ska jag åka till Bergvik en sväng.
Ska besöka Maxi bl.a.
Blir nog en sväng in på Stadium också skulle jag kunna tänka mej. :)
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: