torsdag 5 augusti 2010

Shopping guide...

Idag har jag vart personlig shopping guide på Ikea och Bergviks köpcenter.
Jag brukar ju va där ute ganska ofta så vad passar då bättre att hjälpa nån som inte är där var och varannan dag.
Jag trodde det skulle va mer grejer i kundvagnen på Ikea än de va faktiskt. ;)
Om det är nån som undrar vem som är dagens pucko i mina ögon idag så heter han Robin Rahm.
Färjestads målvakt har tydligen stoppat i sej anabola.
Pucko!!
Och här är den.. Inte puckot utan...
50 öringen. :)
Idag kom den äntligen ut. Efter typ 14 dagar i Johans lille kropp. :)
Skönt att han slipper fler besök på sjukan nu.
Och i brist på bra tv-program en fredagkväll så fick de bli en film...
Så Olika...
Ha nu en bra fredagkväll...
// Per

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Trodde också vagnen skulle bli mer välfylld :O Men vissa var ju så trötta att de knappt orkade stå upprätt :D Tack för guidningen ;)

Linda sa...

Ursäkta mig men om det är fredagkväll idag.. borde det ju vara lördag imorgon alltså behöver jag inte jobba :) Gud så bra det lät ;)

Per Noremalm sa...

Nathalie: De va så lite så. :)

Linda: Ops... Vore jag dej skulle jag gå till jobbet. ;)