onsdag 18 augusti 2010

100818...

va ännu en arbetskväll avverkad.
Går med en rasande fart så snart är det fredag och helg igen.
Fast denna helgen är jag iaf ledig.
Jag hade en liten plan på att åka till Örebro lördagkväll på dans till Wahlströms.
Men just nu vet jag faktiskt inte hur det blir.
Min hals är inte som den ska och rösten är inte mycke att prata om.
Och när jag ändå är inne på dans så skrev jag in mitt schema för hösten och det va ju ingen höjdare.
Kolla till höger under "Ev kommande danser".
Inte många danser kvar. :/
Och kan ju bli en mindra nu på lördag om jag måste va hemma.
Men ska göra allt för att jag ska bli dansbar till lördag.
Jag skulle behöva ha önskeschema som vi hade innan sommaren.
Då kunde jag kunna lägga schemat så jag kunde åka på danserna.
Så ni på jobbet som läser detta.
Visst vore det bra med önskeschema igen?? ;)
Resten av min vecka ser ut så här just nu.
Torsdag: Jobb 16.00- 21.00
Fredag: Jobb 7.00-13.30. Sedan till Kil.
Lördag: Kil + ev dans i Örebro.
Söndag: Ev Kil igen.
Veckorna går allt bra snabbt.
Bara 18 veckor kvar till julveckan nu. :)
Nu ska de bli en kvällsmacka sedan sängen.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja till önskeschema. Ha det gött/ Caroline

Per Noremalm sa...

Caroline: Ja vi måste bara ha önskeschema igen. :)