måndag 15 juni 2009

Gardiner och bio...

Idag har det vart full fart hela dagen...
Började med att åka till Skåre för att hitta lite nya gardiner till sovrummet.
Hittade två enfärgade. Inte så passande med mönstrat till fondväggen som är randig.
Sedan va det en lång jakt på gardinstänger.
Och det va ingen lek kan jag säga.
Jag va i 4 affären och ingen som dög till mej. ;)
Men till slut så fick jag med mej 2 stänger.
Och jag har konstaterat att gardiner och stänger är inte billigt. :/
De drar iväg innan man fått med sej allt hem.
Nu sitter iaf allt på plats.
Gardinerna ska sys upp. Men det hjälper mamma mej med. :)
Så nu är sovrummet i stort sett klart.
Nu ikväll så var det bio på schemat.
The Proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolda.
En bra film. Helt klart sevärd. :))
Om någon undrar om jag lagt mej på latsidan med träningen så har jag tagit lite vila.
Har ont i bröstet på vänstersida.
Förmodligen nån inflammation eller något.
Så jag är nog snart tillbaka i träning.
Nu blir det sängen här.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: