måndag 29 juni 2009

1:a riktiga semesterdagen...

Idag är 1:a riktiga semesterdagen för mej.
Och jag kan ju inte klaga på vädret.
Varmt och skönt...
I förmiddags så va jag ute och jagade arbetskompisen Hillevi på inlines.
Hon och gubben hade käkat chips och godis igår tydligen så hon ville väl bli av med lite onyttigt. :)
Men de va rätt varm att åka på fm måste jag säga.
Vart iaf ca 6 km...
Efter det så har jag tvättat ett gäng maskiner då jag hoppade över det igår.
Tänkte igår att jag hinner nog det idag.
Och det gjorde jag utan bekymmer. :)
Fick undan disken när jag va i farten också.
Sedan har det vart lite "motgångar" idag... ;)
Jag va nere på stan och kollade efter nya badbyxor.
Jag som badar så mycket menar jag. :))
Kanske ska kalla de solbraller??
Men det fanns inga tyvärr som passade.
Det va motgång nr 1.
Nr 2 va när jag skulle köpa glass på Mc Donalds i eftermiddags.
Då hade glassmaskinen pajat. :/
Livet är inte lätt alla gånger. :))
Nu ikväll har jag tagit mej en tur ut till Hammarö igen.
Nu är jag uppe i 16 mil.
Och idag åkte jag på riktigt bra.
Tiden stannade på 42,41.
Snabbaste jag åkt hittills.
Så jag har pressat tiden med typ 10 minuter från första gången jag åkte.
Jag har säkert värsta hockeyrumpan snart. :)
Och eftersom jag kör med stavar och tränar armarna så har jag nog "brandkårsarmar" också.
Brandmän har tydligen snygga armar. ;)
Jaja.. Jag är som jag är.
Jag är rätt snäll iaf. :)
Ska försöka sova lite i värmen nu.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: