söndag 7 juni 2009

Hemma igen...

Då var jag hemma igen efter ett dygn i Åmål...
Humöret är väl sisådär.
Jag är väl lite låg men men.
Kan erkänna att jag inte har röstat i EU valet men känner mej 0 intresserad just nu när det är som det är runt mej.
När jag hade packat upp mej efter resan så slängde jag på mej inlinesena.
Tog turen ut till Hammarö och tillbaka till Karlstad.
Idag körde jag på riktigt bra tror jag.
Tiden för de där 1,6 milena stannade på 48,48.
Rekord med andra ord. ;)
859 st "tunga" kcal blev jag av med idag.
Har åkt 4,8 mil hittills iår.
Och mer ska det bli.
Imorgon blir det jobb mellan 7.45-15.15.
Sedan ska jag på jakt efter nya persienner.
Idag får ni överleva utan bild.
Tog 2 kort vid Vänern men kameran vart kvar i farsans bil.
Nu ska jag väl ta natten.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: