fredag 12 juni 2009

20 år...

Idag är det 20 år sedan jag gick ur 9:an...
Vart har de årena tagit vägen?
Börjar jag bli gammal?
Kan jag väl aldrig tro.
Har väl iof hunnit med lite grann men det finns ju något som fattas men det ordnar sej nog med det.
Så här såg dagens frukost ut...
Innan mitt extrapass ikväll så höll jag mej inne.
Regnet har öst ner här i Karlstad idag.
Jag plockade och hade mej lite.
Har börja kasta massa papper på "kontoret".
Lika mycket papper där som i byrån jag rensade häromdagen tror jag. :)
Har väl inget att säga om jobbet idag.
Det är som det är.
Men tror att vi fick allt gjort.
Fast nu kom jag på en sak vi glömde. :)
Skriva i vem vi duschade ikväll...
Inte hela världen med andra ord.

Hög mysfaktor ikväll...
Ska väl krypa ner och sova.
Jobbar hela dagen imöra och jag hoppas på regn. ;)
Ha de gôtt.
// Per

Inga kommentarer: